31 Ocak 2012 Salı

GELİŞİM ALANLARI-SAYFA 105-YARATICILIK İLE İLGİLİ ÖYKÜ OLUŞTURMA

ÇÖPÇÜ GİBİ

Küçüklüğümden beri yaptığım ödevleri,ödevlerimden kalan artık karton,kağıt gibi şeyleri saklardım.Annem hep  'çöpçü gibi şunları saklamaktan vazgeç ne anlıyorsun şunlardan gerekirse gider alırsın 'derdi.Ama ben artık olan herşeyi saklayıp daha sonra onları değerlendirmeyi çok seviyordum.Annemin bu şekilde bana kızaması hiç hoşuma gitmiyordu.Ben evde yokken kendisine göre gereksiz olan bazı artıkları çöpe attığını fark ettim ve annemle tartışmaya başladık ona ' şunları çöpe atmaktan vazgeç ben bişey yapmak için onları biriktiriyordum,ne zararı var ki onların sana ' diyerek anneme sert çıktım.Daha sonra bu artık materyelleri ödevlerimde kullandığımı fark ettiğinde peşini bıraktı topladığım değerlilerimi.Yeni ,yeni annem kabullendi değerlilerimi.Onları arada sakladığım yerden çıkartıp toparlıyorum neyim var neyim yok göz atıyorum artık gereksiz bulduklarımıda çöpe atıyorım yada boş kağıtları not çıkartmak için değerlendiriyorum.Kendimi bildim bileli artık olan herşeyi topluyorum ve bundan çok memnunum.Öncelerde herkez çeri çöpü toplamasana diyordu ama artık aferim topladıklarından iyi şeyler çıkartıyorsun diyorlar..İşte bu da beni mutlu etmeye yetiyor..

1 yorum:

  1. Hahaha aynen yaaa yatağımın altını bi açsam varya ful ÇÖP..=D

    YanıtlaSil